Wednesday, February 4, 2009

nabil dan irma bercinta


KL, 3 FEB 2009: Amboi... bukan main asyik lagi si Nabil Raja Lawak 2 dan pelakon cantik Irma Hasmie berdating ekkk... Murai Batu dah tahu kat mana port mereka suka lepak-lepak, berbual dan bermain mata. Kalau dah masing-masing tinggal berjiran di kawasan Damansara, maka The Curvelah tempat mereka selalu memadu cinta. Haaa, kantoi..


Rasanya, ketika ini ramai wartawan dan peminat dah tahu mereka semakin intim. Intim bersahabat ke atau bercinta?


"Buat masa ini saya tidak mahu declare apa-apa lagi. Terlalu awal nak panggil diri kami lovers. Kami berdua kena study lagi diri dan hati budi masing-masing apabila dah sesuai, kami akan declare," akui Nabil kepada rakan baik Murai Batu, malam tadi.

Soalan cepumas atau 'Slumdog Millionaire' - adakah ibu bapa Irma dah berjumpa dengan Nabil yang tengah meletup-letup dengan filem Sifu & Tongga yang laris iteww?


"Aiii, itu pun belum lagi. Macam saya cakap tadi, kami hanya berkawan dan lebih banyak bergayut dalam telefon. Saya suka Irma sebab dia boleh layan jokes saya. Irma pun kelakar dan suka buat lawak," kata Nabil pada kawan Murai Batu itu lagi.


Hah, yang pasti itulah bunga-bunga cinta pasangan yang tengah popular ketika ini. Nabil, 26, dulu pernah rapat dengan seorang gadis dari Universiti LimKokWing bernama Mira manakala Irma, 27, pula pernah putus cinta dengan Farid Kamil.


Murai Batu harap, Nabil dan Irma akan siramkan putik kasih mereka menjadi bunga-bunga cinta. Mana tahu tahun ini kita akan melihat satu lagi pertunangan atau perkahwinan yang romantis. Auuuuw, Murai Batu jugak yang janda macam Mak Minah Lodging!


sumber;http://www.murai.com.my/article/default.asp?article_id=3415&c=2&s=3

No comments: