Wednesday, February 4, 2009

Ariel Peterpan dengan aktres jelita, Luna Maya


JAKARTA, 19 JAN 2008: Bukan sekali dua, Murai Batu dah banyak kali dengar cerita gosip tentang hubungan cinta antara vokalis Ariel Peterpan dengan aktres jelita, Luna Maya. Tapi, setiap kali, kedua-dua selebriti ini ditanya baik oleh wartawan hiburan di Indonesia mahu pun di Malaysia, jawapan yang diberikan mereka ini adalah cukup standard.

Kedua-duanya terus menafikan sedang bercinta, sebaliknya mengakui mereka hanyalah sekadar teman biasa dan setiap kali keluar bersama-sama, mereka akan ditemani rakan-rakan lain.

Murai Batu ingat apabila keluarnya statement semacam itu, akan redalah gosip tentang dia orang berdua ni. Rupa-rupanya makin menjadi-jadi pulak. Sampai, keluar pula cerita baru yang dia orang sebenarnya dah nikah senyap-senyap!
Maklumlah sekarang musim artis kahwin kahwin sorok-sorok sebab masih ada agenda yang kita sendiri tidak tahu. Iyalah itu kan hak masing-masing, tapi kalau sudah namanya artis, wartawan-wartawan gosip dan kepoh macam Murai Batu ini akan terus pasang CCTV untuk mencari berita panas.

Berbalik kepada Luna, dia tetap berkeras menyatakan yang dia tidak pernah bernikah atau bertunang dengan sesiapa pun. Cuma kita tunggu dan lihat nanti bagaimana perkembangannya.

No comments: